hotel all-2-resize.jpg

چهارمين دوره مسابقات ملي مهارت هاي ارتباط با مشتري در حوزه خدمات پس از فروش در شبکه عامليت هاي مجاز اطلس خودرو دي ماه 1395 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اطلس خودرو نمایندگی رسمی محصولات کیاموتورز کره جنوبی در ایران، اين مسابقات هر دو سال يکبار به منظور سنجش مهارت هاي فردي در زمينه مشتري مداري، فرآیند پذيرش تا ترخيص و همچنين ايجاد حس رقابت سالم و افزايش روحيه و انگيزه در بين کارشناسان پذيرش و پذيرشگران عامليت هاي مجاز اطلس خودرو در سراسر کشور و مهمتر از همه، تحقق شعار "پشتیبان همچون خانواده" کیاموتورز برگزار مي شود.

امسال نيز اين دوره از مسابقات در دو بخش تئوري و عملي برگزار شد و مهارت هاي کارشناسان پذيرش و پذيرشگران عامليت ها مورد ارزيابي و سنجش داوران قرار گرفت , همچنين با توجه به اهميت بالاي امتياز رضايتمندي مشتريان براي شركت اطلس خودرو  ، در اين دوره از مسابقات براي اولين بار امتياز شاخص رضايت مندي مشتريان عامليت ها كه مرتبط با وظايف پذيرشگران و كارشناسان پذيرش بوده نيز در ارزيابي نفرات برتر مورد استفاده قرار گرفت  و در نهايت از بين شرکت کنندگان، «مهدی جمشیدی»  از عاملیت 251  قزوين حائز رتبه نخست این را به خود اختصاص داد.

همچنین «محمد فیروزی فرد» از عاملیت 643 شيراز و «رضا صالحيان» از عاملیت 443 سمنان به صورت مشترک رتیه دوم را کسب نمودند و «حميد سميعي» از عاملیت 117 تهران، «امیرعباسی» ازعاملیت 333  قم و «رضا زماني» از عاملیت 121 كرج توانستند در جایگاه سوم چهارمین مسابقات ملي مهارت هاي ارتباط با مشتري در واحد خدمات پس از فروش، در شبکه عامليت هاي مجاز اطلس خودرو قرار گیرند.

در اختتاميه این مراسم با اهداي جوايزي شامل؛ تنديس، لوح تقدير و جوایز ارزنده، از نفرات برتر تقدير به عمل آمد.

ارسال نظر