تجربه‌ی همزمان آرامش و هیجان با تیگو8پروایپلاس

تولید محصولات دوستدارمحیط زیست با تکیه بر تکنولوژی پلاگین هیبرید می باشد . یکی از جدیدترین خودروهای دوستدار محیط ، تیگو8پروایپلاس می باشد که با حداقل مصرف بنزین، بهترین انتخاب برای آنهاییست که به طبیعت و آینده ای سبزتر برای نسل های آتی بها می دهند.

تیگو8 ایپلاس به یک موتور بنزینی و دو موتور برقی مجهز است که مجموع آن‌ها قدرتی معادل 326 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن متر را تولید می‌کند.  تیگو8 پرو ای پلاس به گیربکس DHT، یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در نوع خود مجهز است که حالت‌های متنوعی از توزیع هوشمند انرژی را ممکن می‌سازد. شتاب این خودرو در حالت بهینه 7.6 ثانیه است و در حالت تمام برقی امکان پیمایش 75 کیلومتر را دارد.

 

  هوشمندی در توزیع انرژی  تیگو8پرو ایپلاس، ۹ حالت مختلف را شامل می‌شود؛  
سیستم این خودرو به نحوی طراحی شده که می‌تواند انرژی را بر اساس سرعت و وضعیت رانندگی، در ۹ حالت توزیع کند.
با توجه به وجود یک موتور بنزینی و دو موتور برقی در این خودرو، از کارکرد درجا تا حرکت در بازه‌های متفاوتِ سرعت را به ۶ حالت مختلف تقسیم می‌کند. در هر یک از این حالت‌ها از انرژی یک، دو یا هر سه موتور در مدار استفاده می‌شود که این موارد، مربوط به مصرف انرژی موتورها برای شارژ باتری یا حرکت خودرو است.  ۳ حالت دیگر هم از توزیع هوشمند انرژی وجود دارد که در سراشیبی و ترمز با شدت متفاوت، نیروی گرمایشی تولید شده در چرخ‌ها را برای شارژ باتری، بازیابی می‌کند. این سیستم هوشمند در مصرف بهینه انرژی موجب می‌شود که تیگو 8 پرو ای پلاس، بتواند مصرف ایده‌آل 1.55 لیتر بنزین در صد کیلومتر را برای خود ثبت کند.

 

  طراحی داخل کابین تیگو8ایپلاس  

طراحی داخلی تیگو8 ایپلاس شاهکاری از راحتی و ظرافت است . تمام جزئیات با دقت طراحی شده اند تا تجربه ای لوکس را در کابینی با پیشرفته ترین قابلیت های تصفیه هوا ارائه دهند.  کابین ۷ نفره در این خودرو، به ۶ ایربگ مجهز است که در ١٠ نقطه باز می‌شود. از صندلی‌های چرمی درجه یک گرفته تا داشبورد شیک، فضای کافی برای سر و پای سرنشینان، سفری راحت را تضمین می کند.   سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته، ویژگی های فناوری به‌روز، از فضای داخلی این خودرو، یک کلاس متفاوت ساخته است.

ارسال نظر